längtar

Hej!
Är ledig från och med nu tills klockan fyra. Sen ska jag jobba till nio ikväll.. Men det kommer nog gå fort!
Jag längtar så mycket till den 9e november nu!! Prata med min nya värdmamma igår i 40 min och det känns redan nu som jag kommer trivas där. Jag vet inte än om jag får skriva deras namn på bloggen eller lägga ut bilder. Jag smsade precis och fråga vad hon tycker om det.

Vid två ska jag prata med mamma och pappa. Vi pratar rätt ofta och jag tycker det är skönt. Jag har ingen hemlängtan än.. Och jag vill inte veta när den kommer.. om den ens kommer komma!!

EXTRA EXTRA!!!
Maggan min nya värdmamma svara nyss. Jag kommer få skriva deras namn och lägga upp bilder :D
Margareta är värdmamman, Timothy är värdpappan, Madeleine är tjenen (obviously..haha) och Declan är pojken.
Dom är så söta! :D Kommer få bilder på mitt rum idag antagligen, så då ska ni få se det.

Jul i New York <3

Kommentarer
» Margareta

Låter väldigt tryggt med Maggan!!Men vill hon kallas för Maggan? Kolla! Är jätteglad för din skull! Kramar <3

2011-11-03 18:44:38
» Cissi Widenäng

Sååååå avis på dig!! Jätteglad för din skull - se, det lönar sig att chansa o inte åka hem direkt ;) Hoppas du vill med o turista/göra stan när vi kommer den 16e, Jenny, Sandra o Kajsa e oxå på:)

2011-11-04 02:09:33
URL: http://ceciliawidenang.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback