lång dag.

Tjennare Mannen!
Nu har jag slutat jobba för idag. Började 08.00-13.00.. Sen började jag igen vid 16.00-21.00.
Morgonpasset går alltid fort tycker jag. Skjutsade Hope till skolan. Åkte hem och koka potatis för att förbereda potatisplättar som är min gammelmoster Margaretas special! Dom var inte lika goda som hennes, men dom dög fint!

När jag var ledig så skypade jag lite med Amanda och Henke. Sen gick jag ut för en powerwalk med hunden(som bet sönder minn favvosko idag!!!! :@ men den ser fortfaraqnde helt okej ut, ska gå till en skomakare och se om dom kan fixa till det lite), sprang gjorde jag också. Så det var riktigt skönt..

Men sen fick jag mig allt en sväng av fina ord av Hope när jag börja jobba. "I don't like you, I don't wanna live here anymore... And so on and so on! Men det var bara att sätta henne i timeout och sen var allt fine igen..

Är ledig nu i helgen. Allison har fotboll imorgonbitti.. Men jag ska nog ta en sovmorgon och åka till outletsen!! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback