Julmusik

Jag älskar julen. Men det är svårt att känna att det är julafton om mindre än en månad när man ska springa i shorts och tshirt ute.. Haha. Jag försöker mysa till med julmusik och sånt men det är riktigt svårt.
Lekar secret santa också för jag erbjöd mig att gömma barnens julklappar på mitt rum. Så på mina två hyllor i rummet är det smockfullt med julklappar, blir lite sugen på att kolla på dom!! ;D

Har önskat mig alla Harry Potter filmerna av mamma nu. Var specialpris på cdon :)
Body shop har ett erbjudande idag att handla 3 varor för 30 dollar. Så jag kan köpa 3 varor som kostar typ 25 dollar var, men det blir ändå bara 30 :) Ska be Maggan om hjälp sen!

Värsta random inlägg men........ JA JUSTE, Emma.... Fick reda på att du lånat mitt nya linne från monki.......................... .. .. .. ... .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback