jag mår bra!!!

Tjenare!!

Alltså hur mycket bättre känns det inte redan??? Jag tror jag lever i drömmen!
Gick och la mig ungefär vid åtta igår kväll. Var helt död efter huvudvärken och kände att jag behövde en hel nattssömn. Vaknade kvart i sju och gick upp för att sen följa med till skolan i alla fall. Alltså ni ska se skolan.
Dom har ett jättefint litet bibliotek och sen är klassrummen också de! Sen gick jag och Maggan hemåt men jag fick gå en bit själv och det kändes så coolt. Även om det bara var några blocks...

När jag kom hem bytte jag om till mina träningskläder och tog första turen i Central Park. AMAZING is the word.
Dimmigt var det så kameran gjorde ingen nytta och den var mest bara ivägen när jag sprang. Och min fina MP3 som jag fick av Jennifer och Kicki var död.. Men jag hade fullt upp med att kolla överallt ändå!

Vid tolv så gick jag och Tim för att hämta barnen. Gick smidigt och fort. Känner att jag kommer bli fit av att bara gå med barnvagnen när jag hämtar dom.. haha. Sen när vi kom hem så somna Declan i vagnen. Så jag och Madeleine passade på att måla lite och leka. Jag var inte helt själv med barnen utan Linnea, mormorn, var med också. Vid fem så käkade vi middag. En slags stark räkgrej( MAMMA RÄKOR, jag käka räkor), den var riktigt god faktiskt. Sen hoppade dom i badet och vi läste några böcker. Sen vid halv sju sju var det hopp i säng.

Så nu sitter jag här, klockan är 20.10 och jag ska kolla på vampire diaries och käka en liten frukttallrik!!

Imorogn ska vi åka till deras hus i The Hamptons! Ska bli så kul att få se det också! :D Ska nog ta mig en tur i Parken innan vi åker också :) Ska fråga om jag kan ta med datan dit så ni får se lite färska bilder :)

Kommentarer
» Margareta

Inget dåligt fruktfat! Hur gamla är barnen? Pratar de svenska? Kram!!

2011-11-11 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback