jag älskar NYC

Så nu var 4 timmars shopping gjord. Det är så skönt att allt finns så nära. Gick över till East 86st, så fick gå genom parken. Men det tar inte så lång tid. Har fått ett tunnelbane- och busskort nu så jag kunde iofs tagit bussen, men som sagt det är inte så långt!

Började på The body shop. Såg affären av en slump och det var väl tur. Fick hjälp av en tjej som hette Tinnel. Hon rekommenderade TEA TREE kollektionen för mig så jag köpte Rengörning, ansiktsvatten, dag- och nattkräm och en olja som man sätter på finnar.. haha. Köpte även en liten ask med absorberande papper. Så man ser fräsch ut under dagen. Sen köpte jag en 3 in 1 kräm som är mask och skrubb. En fotfil och fotspray. Och duschgel, bodybutter och bodyskubb från Pink Grapefruit kollektionen. Köpte även en vanilj body mist och en primer för sminket! Det var ta 2 få 1 gratis. Så allt slutade på ca 975 kronor :)

Sen gick jag vidare till H&M, älskar den affären. Köpte några basic tröjor och en mysig vinter tröja.




Så det var nästan allt. Resten får vänta till JUL! hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback