I'm here and I'm alive!!

Gokväll på er!! (äntligen börjar min huvudvärk släppa.. kunde nästan inte ens prata med mamma på skype pga av huvudvärken)

Nu är jag äntligen här och det känns så bra!!! Bilresan gick fort och smidigt. Helt plötsligt stod jag utanför deras ingång och fick hjälp av grabbarna i lobbyn att bära in mitt bagage. Möte Maggan där och hon var på väg att hämta barnen. Så jag åkte upp och träffa Tim. Sen kom barnens mormor hem, Linnea, och strax där efter kom barnen!
Så söta och vi var snabbt inne i deras lekrum. Dom fick varsitt pussel av mig som jag hoppas dom gillar.

Efter det så gick vi till Central Park, som är min granne!! GUD VA FINT DET ÄR!!! Och varmt som sjutton också :)
När vi kom hem så packade jag upp mina grejer och prata med mamma och Amanda. Huvudet dunkade och jag mådde nästan illa. antar att det berodde på resan och att jag inte ätit ordentligt.
Sen bjöds det på lax och spenat! hur gott som helst. Imorgon så kommer jag få lite mer introduktion. Har fått sovmorgon så  det känns skönt. Kommer nog inte sova så länge eftersom jag inte kan sova så länge. (SNYGG MENING).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback