Gossip Girl

Tjenare Upper East Siders!
Nej men godmorgon Sverige.. haha :D
Idag har jag varit på en guidad tur om Gossip Girl. Det var jag, Ebba och Sejla som åkte på den. Vi hade mest tur faktiskt, för vi trodde att en tur började vid tre, så vi gick och leta efter ett ställe att käka när vi av en slump hamnar där bussen står. Så vi gick och frågade och då visade sig att det var bara den som gick idag och en imorgon. Så vi hoppa på bussen direkt. Stackars Ebba och Sejla hade inte hunnit ätit frukost.

Vi fick se massa ställen där dom har spelat in. Allt är verkligen bara över parken för min del så det kändes lite bortkastat med pengarna, men vad gör det om 7 dagar när man får lön? haha Det var kul också att få lite mer inside om serien. Självklart kom jag på nyss att jag slängde lappen där alla adresser stod om man vill besöka allt igen. Men ska skriva på guidens facebook så kanske jag kan få dom av henne!

Sedan käka vi på Applebee's vilket var riktigt gott och desserten var ännu godare! Men nu är det nog spenderat pengar på mat för ett tag... haha. När Sejla och Ebba åkt hem skulle jag också göra det. Men fick se att H&M hade öppet till elva så jag smet in dit. Hitta självklart ett par skor och en stickad tröja.....
Skor

Mer bilder finns på facebook!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback