fullspäckad dag!

Hej!
Igår så träffade jag Julia och vi gick och käka på Starbucks, satte oss i parken och käka i och för sig. Sen bestämde vi oss att vi skulle ta vara på tiden eftersom hon åker hem nästa vecka och imorgon kommer hennes föräldrar, så vi bestämde oss för att kolla på bio. Vi åkte ner till Broadway 68th st och köpte biljetter till Like Crazy. Här i stan är det lika dyrt att gå på bio som i Sverige. Sen jobbade jag några timmar. Vid åtta drog vi ner till Columbus Circle och gick omkring. Sen hamna vi på starbucks igen.. hehe. Bion började 10.20 så det blev rätt sent. Jag tyckte filmen var så där... Men mest besviken var på jag på att popcorn och en stor dricka kosta lika mycket som biljetten.... 13 dollar. SJUKT!!!!

Idag vaknade jag lite innan åtta. Sen var det bara att göra iordning sig för jag och Julia, is not wasting any time! Vi drog ner till South Ferry och åkte för att se frihetsgudinnan. Sen åkte vi till Soho. Hitta två julklappar till. Kommer bli ett tungt paket jag skickar hem. ( MAMMA OCH PAPPA, jag skickar allt hem till er sen får ni leka jultomte!!! )
Jag har jobbat sen två, barnen sover nu, men Maggan och Tim är på opera så jobbar tills tolv. Men kommer gå och lägga mig tidigare än det. Ska popa lite popcorn och se på någon film :)

Kommentarer
» Amanda

Tänk på att inte ta för tunga, det kostr ju en del att bara skicka! ;) Annars låter det som som om du har "the time of your life" där borta! Är inte alls avundsjuk!

2011-11-18 07:30:59
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback