exhausted

Godmorgon!
Är mer trött än vad jag vanligtvis är när jag har jobbat. Vaknade iofs av dom där jäkla hundarna klockan åtta...idag igen. Chillade lite i sängen, skypade med Jennifer och min syster Emma. Skönt att få prata lite.
Sen gjorde jag mig iordning för en tur till outletsen.. igen!! Haha

Och vet ni jag är KÄR! Det är inte dom tre söta killarna som jobbade i Converse affären... Nej nej...
Utan min nya kärlek är min vinterjacka från Calvin Klein!!! SÅ FREAKING UNDERBAR! :D
Jag köpte även två till Converse. Marinblåa höga och vita låga! Sen köpte jag en bikerjacka från Forever21 och en vanlig tröja..

Jag kom hem runt två och då kollade jag något gossip girl avsnitt. Är på säsong 5 nu <3
Men sen kände jag att jag behövde lite chips och glass. Åkte till Target och köpte det plus: rakhyvel, nagellack borttagning, värmeskydd och några sminkborstar.

Och nu ligger jag här helt slut och tänker på hur mycket roligare det kommer vara för er att läsa min blogg när jag flyttar, träffar lite människor och so on!!!



min älskling!!!

Kommentarer
» Sara Goddard

Lisa, det är redan roligt att följa din blogg. Önskar jag varit lika modig som du!

2011-11-06 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback