Breaking Dawn

Tjenixen!
Ställde klockan på nio idag och skickade iväg ett sms till Josefin. Hon var inte på väg in än så då hade jag tid att fixa iordning mig. Vid elva slaget åkte jag över till East Side och gick till Body Shop för att hämta ut en av mina 6 veckors gåvor. Fick en body lotion!! :D Så det var kul. Bestämde mig sen för att åka hem och byta skor.
Hade på mig mina nya och kände mig riktigt snygg, men jag skulle nog inte pallat gått i dom hela dagen.

Kom hem, prata lite med mamma på face och sen slängde jag i mig lite soppa. Var nere på stan runt ett kanske. Mötte upp Josefin på någon gata och vi riktade våra fötter mot svenska kyrkan.. Vi gick lite fel, trodde det låg på 41th men det gjorde det icke. Tog dock en väldigt snabb tur in på New York Public Library. Sen hitta vi kyrkan och vi var lite fort ut där ifrån som vi kom in. Men vi var där i alla fall. Sen satte vi oss och käka lite grann.
Gick mot Central Park och sen hem till mig. Vi bestämde oss för att se Breaking Dawn så vi åkte ner till Broadway 68th st. Filmen var under alla förväntingar enligt mig.. skrattade liksom till den... Får nog se den en gång till.. Men jag är bara så besviken på hur berättelsen har blivit.. Vill ju att det ska vara den här love triangel mellan dom.. JACOB asså <3 haha... Aja..

Ska kanske till Josefin nu på torsdag eftersom jag är själv :D Så jag hoppas verkligen det, för hon har Ikea där och jag behöver shoppa lite saker :D
Lite skönare skor. Mina nya vita converse hihi


Kommentarer
» Jossan

Lisa!:D Åh jag tycker det är så häftigt att du är i USA!:D Jag hoppas att du har det bra!

Du måste skicka ett mail till mig så jag får skicka tillbaka en skitrolig grej... Jag lovar du kommer att dö av garv!:D:D:D:D

2011-11-22 14:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback