3D tv

Godmorgon.

Igår så skulle jag som sagt handlat julklappar. Men icke sa Nicke. Jag handlade bara åt mig själv.
Hitta en väska från Steve Madden och en tröja från Micheal Kors! :) Bra köp... Men nu måste jag börja spara pengar. Måste först och främst skicka hem paketet så det hinner fram innan jul!

Var grymt trött igår efter att ha gått så mycket. Så jag satte igång A christmas Carol och gottade i mig en chipspåse och en ben and jerrys. Testade Cinnamon Buns. Skit god tyckte jag! SOUTHHAMPTON here I don't come... hahah

Idag så ska jag hämta upp barnen. Ska gå med dom till parken direkt eftersom jag inte gick ut och träna imorse. Kändes lite onödigt tyckte jag eftersom jag ändå ska gå med en barnvagn i nästan två timmar :D

Tänkte berätta att vi har en 3D tv!!! Längtar tills jag får testa och se om det är bra också! :) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback