23 dagar i USA

Godkväll!
Idag har jag varit så trött.. vakande inatt igen av att Hope skrek.. Sen har jag drömt så otroligt mycket. En dröm var att Jennifer satt i fängelse för att ha druckit alkohol på gatan... Jag och Kicki gjorde det också dagen efter typ. Vi drack påsköl(lättöl var det också!!). Vi har på¨någon slags station och så hör vi poliser. Jag tänkte inte mer på det men så plötsligt börjar Kicki springa och vi sprang ner för trappor.. Sen helt plötsligt kom Pontus Nilsson från ingenstans och arresterade oss..... hahaha!!! Jag bara: Det här måste vara ett skämt!!! Lättöl liksom!! Han svara att jag skulle sitta inne i en månad... Jag fråga då om det skulle synas på mitt polisregister.. Eftersom man måste ha ett prickfritt när man åker hit.. HAHHA aja.-..

Sen vakna av dom där jäkla hundarna!!! Jag älskar hundar.. Men hundar som skäller för ingen anledning kan skita ner sig... och det gör ju ändå en utav hundarna varje dag, inomhus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄ
ajajajaja hahaha

Åkte med David(värdpappan) och käka en riktigt god köttbit och bakadpotatis. Sen åkte vi till outletsen, han ville köpa lite nya kläder så jag hjälpte han.  Jag köpte en helt ny träningsdress!! Så centralpark here I come!!

Sen köpte jag en likadan tränings tshirt som jag redan köpt här, fast rosa och storlek M.. Ska nog byta båda till L.. Och en långärmad vanlig svart tröja i ylle!! fett skön!!!

Kommentarer
» Amanda

Snygg tränigsdress! Det var bara att börja spara nu då här hemma! :)

2011-11-02 07:16:28
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Kicki

HAHAHA!!! Skön dröm!!!

Snygga träningskläder:D saknar diiiiig <3

2011-11-02 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback