skype samtal med familjen

Godmorgon på er!
Igår så var jag barnvakt inne i strängnäs. Lika roligt som alltid!! Sen efter det så skyndade jag mig hem och skulle prata med familjen från USA. Vi skypade i ungefär en kvart. Vi pratade mest om hur vi skulle hålla kontakten även om jag matchades med någon annan så båda vi har alternativ till andra. Fick se deras barn och dom var lika söta som på bilderna. Killen hade spelat hockey idag och tjejen med! Vi bestämde i alla fall att vi ska höras nästa söndag via email!

Men nu ni...... NU SKA JAG TAGGA TILL ALANYA FÖR IDAG ÅKER VI!!!!!
det enda tråkiga är molnen jag sett på vädersidorna... haha men det löser sig :D

Kommentarer
» carro

Åh va kul, hoppas ni har de bra i alanya ! jag åker faktiskt dit på söndag.

Försöker också hitta familj för att åka till usa i september. vilka åker du med? jag ska åka med cc.

2011-05-24 15:55:18
URL: http://carroaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback