samtal nummer två

Godmorgon!
Orkade inte skriva igår efter att jag prata med dom.

Det började i alla fall med att jag prata med mamman och ställde lite frågor.
Hon tyckte det var jätte bara att jag hade så många frågor och vad förberedd.
Sen fick jag prata med pappan och han prata på jätte mycket och det enda jag fick
fram att svara var typ that sounds great och liknande, men det gjorde ju verkligen det.. haha.

Fick även mailen till deras nuvarande au pair. Så har nyss mailat henne!!
Familjen ville ge mig chansen att prata med en annan familj också eftersom dom är de första jag pratar med.
Så dom skulle ringa och säga att jag ska matchas med en annan familj också.
Väldigt snällt faktiskt, men jag sa att jag verkligen gillade deras ansökan och allt vi pratat om.

Vi ska antagligen skypa på fredag ca tolv igen. Så kommer direkt hem från barnvakts jobb!
Måste hinna packa också :p

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback