samtal- check!

Så nu var det gjort!! :D  Hann precis innanför dörren här hemma så ringde mamman. Hon började fråga mig lite om mig själv och min familj. Sedan blev det lite frågor om sport och sånt. Hon förklarade även hur en vanlig dag skulle se ut. Gå upp runt 6:50 göra frukost till barnen och lunch. Se till att dom klär på sig och borstar tänderna. Sedan ska dom till skolan som börjar 8.30. Efter det är jag ledig tills dom slutar och då är det kanske någon sport dom ska på eller så. Slutar runt sex på kvällen och är ledig inprincip varje helg! :D

Tycker den här familjen verkar så otroligt bra och snälla. Jag ska mejla henne och så får jag antagligen lite bilder på familjen och sen kommer det ju dyka upp mer frågor medans jag sitter här och skriver som jag glömde fråga! :p
Vi ska höras i mitten på veckan om vi ska höras något mer eller om det är hejdå. Hon förklarade att hon kommer prata med några fler tjejer så att jag visste om det. Och det var ju bra och snällt att säga så jag inte går och förväntar mig saker!

:D:D:D:D Är så glad :D

Kommentarer
» amanda martinsson

guud va perfekt! låter sjukt nice. Vill också ha de flesta helgerna fria så man kan hitta på mycket :)

Hoppas båda fortsätter att prata med våra familjer verkligen! Mamman ska ringa i morgon så ska försöka få ihop lite frågor och hoppas det går bra :D

2011-05-14 20:13:41
URL: http://aaomanda.devote.se
» kicki

Ååååh vad kul!!! :D hoppas!!!

2011-05-15 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback