mitt första samtal

Godmorgon på er.
Igår så mailade jag familjen igen för jag hade inte fått något svar på om vi skulle använda vanlig telefon.
Så mamman svarade snabbt tillbaka och skrev att det kan vi väl göra och om vi skulle vilja prata igen så kan vi testa skype. Så nu börjar jag bli lite nervös..

Men först går nervositeten till att köra pickis till jobbet och vara själv på färgavdelningen!! Turen är att Anna jobbar idag också, så hon kan hjälpa mig om jag inte kan något :)

Så efter jobbet är det hem och vänta några minuter på samtalet. Klockan 14.00 smäller det!

Kommentarer
» Amanda

Heej, hur gick det?

Jag fick en match igår i Boston. Så sjukt roligt :)



Jag har bytt bloggadress, men det är jag som kommenterat några gånger innan haha.

2011-05-14 10:40:07
URL: http://aaomanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback