Mail från familjen

Godmorgon och en godmorgon är det verkligen! :D
Min vanliga rutin på morgonen har blivit att kolla mejlen och eftersom jag fick tillbaka familjen igår så kunde jag ju fått ett mejl från dom under natten. När jag loggar in så tänker jag för mig själv att förvänta dig igenting..
Men det var ett mejl där med titeln: Hello from the US!

Jag är så glad! Dom ville prata med mig på lördag klockan två. Den tiden funkar alldels utmärkt för mig. Nu ska jag bara se om dom vill använda skype eller vanlig telefon. Så på lördag har jag två saker att vara nervös över, jobba själv på färgavdelningen och sen samtalet med föräldrarna! :D

nyvaken men glad.. hahaha

Kommentarer
» Amanda

Fan så kul! Och om du behöver ha hjälp på lördag och om Kerstin eller Katta inte svarar så prova ringa mig då. :) Kan jag svara så gör jag det!

2011-05-11 11:20:58
URL: http://amandiii.blogg.se/
» Alice

Va kul! Hoppas samtalet går bra :D

2011-05-13 10:26:07
URL: http://alicejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback