post

Hejsan!!
Fick hem lite saker på posten idag. Det var massa papper om vad som väntar nu. Jag ska göra en video som är tre minuter lång så jag ska börja tänka redan nu på vad jag ska säga och hur jag ska göra den. Fick en ny inloggning också där jag lägger upp den och där kommer även min familj, som jag förhoppningsvis får läggas upp också! :D
Fick en handbok som jag ska läsa igen och ett häfte med lite saker jag ska göra innan jag åker och är på skolan.
Gud jag vill verkligen åka nu! 12 september kan komma fort! :D

Har nyss kollat på big brother. Missade det igår för jag sov hos Jennifer eftersom vi började sent. Vi båda höll på att somna vid åtta typ. Haha. Idag får jag schnitzel till mat också, me love! Blir tyvärr ingen träning ikväll eftersom jag stukade foten igår igen. Förkylningen har också börjat smyga sig fram. Men fick låna ett fotledsskydd av Jennifer. Så jag hoppas det funkar :D


JAG SAKNAR MITT BLONDA HÅR SÅ MYCKET!!!!!!!!!
Tur att det snart är 1 april för då ska det slingas! Ska ta den färgen jag la i innan gothia förra året. Det var så ljust och fint! Hoppas Carola har i så mycket att allt fult försvinner :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback