Min nya blogg!

Hejsan!
Den här bloggen kommer jag att börja använda när jag börjar matchas med familjer från USA. Jag ska nämligen åka som Au Pair, förhoppningsvis, i September. Så det här kommer bli en blogg där jag tar upp allt från vad jag gör om vardagarna och alla frågor som dyker upp!

Jag har en annan blogg också. Kommer att skriva samma inlägg i den till en början! Sen kommer jag nog övergå till den här bara om jag åker iväg. En anledning till att jag gjorde en ny blogg är att den är felstavad.. Så det ser lite sådär ut.. Hahaha

http://nonemorethenlisa.blogg.se

Så jag hoppas att jag får skriva mera snart.  Kan skriva ett inlägg till sen om vad jag har gjort hittills med min ansökan och sånt!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback