hotmail

Hejsan!
Gud nu är jag nästan som ett barn på julafton. Men jag är så taggad på att få komma in på min hotmail och se att jag har en match :D Jag trodde jag hde fått en imorse för jag får inga andra mejl än från CC på min nya mail. Så jag vart lite ledsen.. Men vad ska jag förvänta mig när dom skickade iväg min anmälan igår till USA? :D
Jag får helt enkelt vänta med spänning! :D

Har jobbat idag. Det var väldigt lugnt och jag var väldigt trött. Kunde inte somna när jag ville igår så det blev lite egare på jobbet än vanligt. Men dagen gick i alla fall. När vi kom hem så åt vi thaimat! gud så gott. Sen klämde jag i mig en mango också. Det blev några bullar med... Haha får se om jag gör popcorn sen eller om det blir en till mango.. Haha jag har ätit typ 16 mangosar på 12 dagar!! :D Nu laddar jag för Vampire Diares! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback