USA is my future!!!!!

Nu kommer jag med glädjande beskedd till er!

JAG SKA TILL USA, NÄRMARE BESTÄMT TILL STROUDSBURG, PENNSYLVANIA!! :D :D :D
Jag och Nickey, min host mom, pratade igår lite snabbt på telefon och gjorde det officellt. Så nu ser min framtid amerikansk ut, haha. Det är så skönt att veta vad man ska göra i höst och veta att man ska få ta hand om sötaste ungarna ever!! Jag har knappt fattat det själv, men jag har lite mer än två månader på mig att bli nervös och allt vad man kommer bli när man ska lämna Sverige för ett helt år!! :D:D

Jag kommer få lägga upp bilder på barnen på bloggen så det är jättekul! Så följ gärna mitt äventyr som kommer utspela sig i United states of America! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback