things to do berfore I leave

Godmorgon på er!
Waaazuup? Tänkte att jag skulle skriva en fin liten(inte så liten) lista över saker som måste göras innan jag åker.

[X]  Skaffa nytt pass
[X]  Köpa resväska
[X]  Boka tandläkartid
[  ]  Skicka in polisregisterutdrag & agreement pappret
[X]  Ta kopia på körkort och slutbetyg
[  ]  Hälsoundersökning
[  ]  Åka till Ambassaden och fixa Visum + förberedelsemöte hos Cultural Care, 13 september
[  ]  Köpa presenter till värdfamiljen
[  ]  Få mina flygtider
[  ]  Skicka in om internationellt körkort, ca 2 veckor innan avresa
[  ]  Ha avskedsfest, "ses om ett år fest"
[  ]  Packa
[  ]  USA here I come!!!

Hoppas att jag får tag i någon som gör hälsoundersökningen.. Någon som bor i Eskilstuna eller Strängnäs som vet någon som gör de ?

Kram :)

Kommentarer
» Carro

jag bor ju inte där, men jag gjorde min hälsoundersökning på närmsta vårdcentral (:

2011-07-28 14:13:23
URL: http://carroaupiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback