står stilla atm

Tjenare!
Just nu står matchingsprocessen väldigt stilla.. Jag har inte fått en matchning på två veckor och förut fick jag nästan en gång i veckan. Har läst på några bloggar att det är fler som känner som jag. Det är så jobbigt att inte veta om man kommer iväg i höst. Måste ju börja leta vanliga jobb också så man har en B-plan utifall att man inte hinner få en familj.

Mailade i alla fall Cultural Care och skrev ungefär samma sak jag gjort här. Jag fick till svar att det är högsäsong nu och det är många som vill iväg så det går lite långsammare. Men att jag hade en väldigt stark ansökan så matchningar kommer jag att få, det gäller bara att ha is i magen!!

Så får hoppas det löser sig :D
Men jag skriver nästa gång det händer något!!

Kommentarer
» carro

Då har du ändå fått matchningar ofta! Har du mycket barnerfarenhet och så? ja har bara fått två hittills och senaste var för en månad sen :o

2011-07-01 13:21:16
URL: http://carroaupair.blogg.se/
» Alice

Usch, jag känner som du. Jag har iofs fått några matchningar nu, men innan det stod det heeeeelt still i nästan 2 månader. Hoppas det drar igång snart! :)

2011-07-02 15:10:26
URL: http://aliceinaupairland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback