samtal med Stroudsburg familjen

Godnatt på er! Eller hur säger man när klockan är elva egentligen?? haha
Idag på jobbet så fick jag ett samtal från USA. Det var cultural care som ringde för att säga att mamman i familjen ville prata med mig så dom koppla in henne sen. Jag sa att jag jobba och fråga om hon kunde ringa vid fem och det kunde hon. Så när jag satt på jobbet skrev jag lite frågor och sånt så jag hade det klart.

När klockan slog kvart över fem ca, så ringde hon igen! Vi prata och skratta och jag själv tycker vi fick riktigt bra kontakt. Äldsta dottern satt också med och lyssna och prata lite. 4 åringen sa hej och skratta mest och sa att jag var rolig :p Haha hur gullig? Det verkar vara en jätte bra familj. Glömde fråga några saker som får frågas imorgon när dom ringer igen. Frågade inte om det är något helg jobb och sånt. Annars verkar allt bra! Fick även prata med deras nuvarande au pair som kommer från Sverige! Det var kul och annorlunda eftersom man fick ett annat perspektiv på allt.

Helt ärligt tror jag det här kan vara familjen!!!!! :D hoppas dom tycker lika bra om mig! :D
'

nu är iaf godnatt som gäller.. hahah

Kommentarer
» Amanda

-håller tummarna-

2011-07-09 08:45:32
URL: http://amandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback