Match 8

Godmorgon på er!
Igår när jag kom hem efter en milsrunda powerwalk med Kicki så gick jag in på datan och möttas av: You have a match!
När vi gick så pratade jag lite om att jag är så osäker att åka när det inte händer något och att jag vill veta hur det ska bli.. Vore skönt att vara hemma osv.. Men nu har jag i alla fall fått en match som jag väntat på ett tag!!! :)

City: Stroudsburg
State: Pennsylvania
Children: Girl 12, Girl 4, Boy 2
Pets: dogs and cats

Bilden stämmer väl inte helt.. det ska inte vara east framför.

Familjen verkar faktiskt bra! Äldsta tjejen spelar fotboll så det är ett stort plus! Annars tyckte jag inte att man fick ut så himla mycket från deras ansökan, så får väl ringa till Cultural Care och säga att jag vill prata med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback