watermelon and pineapple is my drug

Gokväll mina damer och herrar!
Nu ligger jag i min säng och väntar på att Home Alone ska börja. Dom filmerna måste jag alltid se innan jul och i år är inget undantag. Till snacks har jag melon, ananas och äpple. Som varje kväll. Jag och Josefin har slagit vad om att inte äta något onyttigt nu!! Så nu jäklar sommaren 2012 here I come! :D

Idag skickade jag även iväg mina julklappar till Sweeden. Får hoppas att det kommer fram ordentligt. Men det tror jag. Sen hade jag sönder en glashylla i badrummet idag. YIPPIE!!! Och sen började jag jobba. Barnen tog en nap. Vid tre skulle vi möta upp alla svenska mammor och där var det lite små kaos. Kom hem, bada, åt och sov!
Så fort gick den dagen över!!

Imorgon har New Years Eve premiär! Förhoppningsvis ska Josefin sova här på lördag kväll och då ska vi gå och se den vid tolv på natten!!! LÄNGTAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback