walking aloooot

Godnatt för mig och godmorgon för er!
FY SATAN I GATAN vad jag kommer sova skönt inatt. Kajsa en au pair som jag träffade på skolan kom in till stan så jag har hängt med henne hela dagen. Vi träffades vid times square och jag var i letandet efter min nyårsklänning från Zara. Men den fanns ju ingenstans... Vi gick upp längs med east side och satte oss tillsut på en pizzeria och tog nåra slices!! GOOTT.

Jag köpte(MÅSTE SLUTA HANDLA) trosor från Victoria's Secret. Så vi åkte hem och lämna påsen hos mig och sen drog vi neråt mot SOHO. Vi gick och gick och tillsut var vi framme. Köpte foundation och rouge på The Body sshop. Fick 50% rea på allt! :D Sen vid åtta ungefär drog vi oss hemåt. Har nyss kollat på The Blind Side och ska lägga mig nu. Så godnatt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback