untz untz

Mitt nyårstaggande är redan igång!

Tänkte att jag skulle berätta lite om juldagen. För här i USA så firar man jul på juldagen. Eller man öppnar i alla fall presenterna på juldagen. Barnen vaknade ungefär 06.30. Jag hade ställt klockan på 06.00 bara för jag inte ville missa något. När dom väl gick upp var dom lite nervösa och Madeleine var lite rädd. Men "Tomten hade blivit här", som var Madeleines egna ord. Sen var det full rulle. Dom fick massa leksaker och nya filmer.
Jag tror att dom tyckte om mina presenter mycket så det var ju bra. Jag själv fick också några klappar. En stickad polotröja, måste dock byta storlek, en halsduk och pengar. Så nu ska dom hamna i sparkassan så jag kan hitta på mer saker än att shoppa... haha. Men efter nyår ska jag och Josefin spara minst 100 dollar i veckan!!

Annars var det inget mer med den dagen. Vi alla har varit krassliga så vi tog det lugnt. Men det var skönt och det behövdes.


Jag på vårat Au Pair möte. Inser mer och mer att man inte ska ha stickade tröjor.. Ser ju smällfet ut.. Och det är jag inte... haha.. Fy fan. Men efter nyår då är det fullt ös med träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback