tröttis

Tjena!
Idag är jag riktigt trött. Känns som jag inte fått sova ut sen utgången i helgen. Därför blir det en lugn kväll idag.
Ska iofs köpa nyårsbiljetterna idag eftersom killen inte dök upp igår. Frös arslet av mig i en timma. Sen bestämde jag mig för att gå och då är han framme en kvart efter... Stod och kolla på fotboll den timmen i alla fall. Vill också så gärna spela.

Var och handla julklappar igår också. Har några kvar. Så jag måste handla dom imorgon. Har inga pengar av lönen kvar typ.. Men ska lämna tillbaka en klänning jag köpte så då får jag ju lite tillbaka.
I förrigår kollade jag på filmen One Day. Den var bra även fast den var lite jobbig att kolla på.. Känns som jag inte ska kolla på sorgliga filmer när jag väl är här. Då tänker man på hemmet <3

Just nu sover barnen. Ska väcka dom om några minuter. Sen ska vi nog gå ut och leka lite i parken. Var ett tag sen vi gjorde det. Och dom behöver röra på sig.... Eller nej, vi ska nog på Tea Party vid tre.. haha. Vilket minne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback