paket och julkort

Tjenixen!
Idag börjades dagen väldigt lat. Låg och kollade lite till på Ensam Hemma. Somna vid halv tio igår. Det behövdes.. haha. Sen började jag jobba lite innan tolv. Skulle tvätta deras lakan idag så då slänge jag in en tvätt innan jag gick.
När vi kom hem så tog vi en liten rest.. Inte Madeleine.. Som vanligt haha. Sen vid halv fyra åkte vi taxi till en kille i deras klass och lekte. Deras lägenhet var så sjukt fin!!! När vi kom hem så åt vi, bada, sov! Hahah tiden går så fort!

Redan fredag idag. Jag jobbar imorgon också. Då ska det handlas julgran och dekrora den. Jag slutar vid halv sju och då ska jag fixa lite smått. Sen ska jag och Josefin se NEW YEARS EVE!!!!! <3 så jäkla nice!!!!!!

Men nu ska jag kolla klart på Ensam hemma och kanske kolla tvåan. Eller kolla på Tomten är far till alla barnen.
Fick julkort från Amanda och Henke idag!! Tack! <3 Sen kom även paketet från mamma och pappa. Där i låg den lite bra att ha medicin och en julklapp från mamma och pappa. Samt från Margareta och Kenneth!! :D Men dom ska inte öppnas än. Det är ju inte jul. Fick även min paljettklänning från nyår! Så den kommer användas :D
TACK TACK TACK <3 Så nu har jag lite julstämning i mitt fönster: Julstake, ljus, julkort och paketen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback