NEW YEARS EVE

Godmorgon!

Filmen i lördags var så otroligt bra. Zac Efron dreglar man till. Men hela historien är så fin. Jag och Josefin vart så jäkla taggade till nyår också så det var sjukt!!!! Jag längtar så mycket. En film som visades innan den börja var The Lucky One med Zac Efron. FY FAN VA SNYGG!!! Kommer dö när jag se den filmne haha..

Sen igår så var det upp efter fyra timmars sömn. Baka Lusseflätor med mandelmassa i. Skulle ju iväg på Au Pair möte så då skulle man baka någon juldessert från sitt hemland. Det gick jättebra. Dom blev lite tjocka men smaka gott gjorde dom. Sen vid 12.20 började jag gå mot subwayen. Hade tänkt att åka vid halv ett för att hinna till Ferryn till Staten Island. Kommer på tåget vid 12.32. Men sen var det ju typ hundra stopp innan vi var framme.. Höll på att skita ner mig några gånger för jag trodde jag skulle missa mitt möte. Kom fram till South ferry vid 12.59. 13.00 går det. Kutar som fan upp till station och jag hinner!!! Bästa workouten i benen EVER!! haha

På mötet träffa jag massa folk som bor bara några block från mig. Spelade några roliga lekar och sen åkte jag hem.
Blev en tidig kväll för mig, men det var skönt.

Idag börjar jag 13.00. Riktigt nice. Ska kolla julkalendern nu!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback