lång helg

Tjena! Det är en extremt trött Lisa som skriver just nu. Klockan är 18:18 och det känns som jag skulle kunna sova tills tolv imorgon1 Det har varit en lång helg. Jobbade igår och runt tre tiden satte vi oss i bilen för att fara hem.
Barnen var trötta och somna i bilen men klockan var så mycket så dom fick lite snacks så dom skulle vara vakna.
Madeleine satt och somna i sätet med sin yogurt drink... Haha så söt!

När jag slutat pratade jag med Josefin på skype i två timmar! Somna på en gång närr jag la mig. Har blivit förkyld igen så det var ett kärt återseende att komma tillbaka tilll stan där min nässpray fanns.

Idag skulle jag jobba 10-18. Vaknar strax efter nio och gör mig iordning. Jag ska tvätta minst en gång i veckan om det inte behövs mer och idag var tvättdagen. Men då hade Maggan redan gjort det så jag fick gå och handla istället.
Det var första gången jag gjorde det. Det är ungefär 12 block ifrån mig så det är ju inte så långt. Fick en list och travade iväg. Äntligen fick jag se en riktigt fräsch mataffär här i USA. Den påminde mycket om vanliga mataffärer hemma i Sverige. Två kassar blev det allt som allt och det vill jag säga var den jobbigaste workouten sen jag kom jag fick vara med om. 12 block med matkassar är inte det roligaste. Men effektivt :D hahah

Sen tog jag en promenad med barnen, båda som direkt vilket var planen eftersom vi skulle till svenska kyrkan. Men barnen var så trötta så det blev inte så. Och nu är jag här, med Kallops i magen (MUMS) försöker stay away from the sweets men jag känner hur sugen jag är på något gott. Idag är det Gossip Girl!!!
SNÄLLA KAN DET BLI CHUCK OCH BLAIR NU? Vill se en julfilm, men alla börjar nog åtta när gg börjar..

Aja imorgon är jag ledig!! SKÖNT!! Måste antagligen köpa nya julklappar till vissa... Lite tråkigt.. Men men..

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback