kiss- och bajsad på

Haha innan jag berättar om utgången igår så måste jag berätta några roliga grejer.
Den första är ju verkligen en riktigt rolig au pair historia.

När Madeleine och Declan går på toa så brukar jag alltid följa med. Och nu var godnatt toabesöket som gällde. Jag sitter snett framför toan och Madeleine ska kissa. Helt plötsligt så är hennes händer nere i kisseriet och kisset hamnar så klart på mig!!! HAHAHA... allt hamna på mig och golvet. Hon var så söt........ Dagen efter sa jag att vi ska göra som igår och hon höll med mig. Haha.

Den andra grejen var idag. När jag och Josefin skulle gå ner till subwayen så kollar jag upp innan jag går ner. Det flyger massa duvor ovanför mig. Vad händer? Jo jag blir bajsad på. Som tur var det en duva som var dålig i magen. För bajset var hårt. HAHHAHHA palla....

Men nu till utgången. Att dricka sällan och dela på en flaska sprit slutar inte bra.. Men det var ändå jävligt kul. Fick en burgare på förfest stället. För vi, dumma som vi är, säger att vi inte har leg och inte är 21..... SÅ PUCKADE.
Sen drar vi i alla fall vidare till stället där vi ska fira nyår. Litet och trångt och Josefin hade ont i fötterna. Vi åkte hem tidigt. Var hemma vid två. Så jävla skönt att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback