jag har världens bästa värdbarn

Alltså jag är så otroligt glad att jag kom till den här familjen. Spelar ingen roll att dom bor på Manhattan, dom kan få bo i ett skruttit litet hus och jag skulle ändå ha kul. Dagarna bara springer förbi när jag jobbar. Idag när jag följer med Madeleine till toan också så sa jag att hon var bäst. Men då svara hon fort att jag var bäst! <3
Man smälter ju. Sen vaknade jag imorse av att Declan frågade vart jag var någonstans <3

Idag var vi i en slags park där man går runt i skogen och sen kommer man fram till stranden. Det är massa fåglar där så om man sträcker fram en hand med solrosfrön kommer dom till handen. Fattar ni att jag nästan sket ner mig när fågeln satte sig på mina fingrar? Är skit rädd för dom. Men inte nu längre haha. M och D var så duktigt också!
Fick en riktigt cool bild på Tim och Declan. Ska lägga upp den imorgon när vi kommer tillbaka till stan :)

Kollade nyss klart på den svenska filmen Prinsessa. Den var faktiskt väldigt bra! Men nu ska jag sova. Tidig morgon imorgon! BTW julkalendern är ju bra i år! hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback