Gott Nytt År!!!!

Godmorgon och Gott nytt år på er alla!

Själv har man precis vaknat. Somnade strax efter tolv igår. Sa hejdå till mamma och pappa som åker till Thailand just nu. Lyckades även få en lyckad absolut torr kväll så jag är nöjd.. haha!
Nu ska jag kliva upp och äta en stor frukost. Sen duscha, blåsa håret och packa. För sen åker jag till Josefin i Edison och gör i ordning mig och förfestar lite. Sen ska vi in till NYC och förfesta på ett av Hiltons hotell ;)
Efter det drar vi vidare till en Fransk nattklubb. Det kommer bli episkt.

Men till alla mina vänner önskar jag ett riktigt gott nytt år oh samtidigt bjuder jag på den fräschaste bilden jag har på mig!

Kommentarer
» Andreas

Gott Nytt År, Lisa! :)



Jag anser att din blogg är intressant och onekligen bidrar med perspektiv på livet i den amerikanska kulturen, som jag tänker läsa då och då. Ha det bra och ta vara på tiden utomlands!



Snygg bild förresten! :)

2012-01-02 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback