går framåt

Tjenare! wazzzup?

Själv ligger jag här i min säng som jag gjort dom två senaste dagarna också. Visst jag har varit jäkligt lat dom senaste två veckorna. Men på det här sättet sparar jag pengar!! Haha.
Fast jag skulle jju kunna pallra mitt arsle ut i parken och bara sitta.. men nej så har det inte blivit. Istället har jag letat som en galning efter ett par liknade skor jag har hemma när jag går ut och festar. Men inte har jag hitta några.
Josefin har ju hittat dom perfekta så är så jäkla avundsjuk på henne. Men på fredag ska jag på shoe-mission. Och va arg jag ska bli om jag inte kan hitta några. Då beställer jag från Nelly så mamma och pappa får ta med sig hit. Haha... För ärligt, Nelly är fan den bästa sidan <3

Ska snart iväg och hämta barnen. Ska då ta dom på en liten tur i parken. Får verkligen hoppas att Madeleine somnar idag. Hon ska till tandläkarn för förra gången gick inte alls. Stackars liten..

Igår var hon Lucia i svenska kyrkan. Det var så gulligt. Declan vågade inte ha sin tomtenisse dräkt så han kollade mest på. Dagarna bara springer förbi. Snart är det fredag och då kommer Sandra, hon jag starta min resa med, hit för att sova över. Och på lördag kommer även några andra in för att turista runt och festa!!! :D


Zac Efron min man!! MMHMM MMM MMM

Kommentarer
» Tuss Gustavsson

Hälsa sandra från oss!!! Hoppas att hon också trivs!! Kom på idag att det är Julafton redan nästa vecka.. Tur att du inte är hemma o tjatar om allt som ska göras ;). Jobbar jämt känns det som!!! Puuuussss!!!

2011-12-14 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback