Florida i mars

Gokväll!

Idag så har jag jobbat på. Hämtade barnen på skolan strax efter tolv och sen väntade vi på en annan barnvakt så vi kunde gå hem. Så idag hade jag min första riktiga playdate! Så vi kom väl hem ungefär vid ett och sen lekte dom i lekrummet nere i källaren till två ungefär. Sen skulle dom iväg och tur var väl det för vi skulle åka ut till huset. Barnen somna dirket i bilen och det tog oss ungefär 2,5 timmar att komma ut hit. Dom käka mat, bada, sen var det dags att sova. Så dagen har gått super fort.

När jag gick på datan hade jag fått mail från Maggan, min värdmamma, om att åka till Florida. Hon frågade om jag vill följa med eller om jag ville ha en av mina semester veckor då. Men självklart vill jag med dit. Kommer ju bli semester i alla fall! Så i slutet av mars ska vi åka. Och ni ska få se stället vi hyrt.......... <3





I'm in love!!! Är typ 28 grader när vi åker!! :D :D

Kommentarer
» Kicki

Shit vad fint!!!!!! Jag är ganska avundsjuk.......

2011-12-03 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback