sova ut 2.0

Godmorgon!!
Har sovit ut två dagar i rad nu, så skönt! Men båda dagarna har dom ringt och frågat om jag kan jobba. Just nu känner jag att jag ångrar att jag inte jobbar. Men jag kan heller inte jobba slut på mig faktiskt.. För jag ska jobba imorgon nu också. Katta frågade om jag kunde jobba och det kan jag!

Ikväll ska jag skypa med Sandra. Det ska bli skönt, roligt och nyttigt att få höra saker från hennes sida. Så man är lite förbered på vad som man kan hända. Det är tråkigt, återigen, att vi inte ses när jag kommer. Men Nickey tycker att det är både lärorikt att vara själv så man inte faller in i någon annans rutin eller vad man ska säga. För man måste ju hitta sitt eget sätt att jobba! :)

Ska ringa CC och fråga om lite saker jag ska skriva under också. Jag vill inte att det ska bli fel när jag ska till Ambassaden.


slänger in en riktigt mumsig bild på Ryan Gosling!! Inte för man ser så mycket av fejset men.. mmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback