skype call with the family

Godmorgon!! ( Ja jag har sovit ut!!! :D )
Igår så skypade jag med hela familjen Baxter och Sandra. Det var roligt att få se alla "på riktigt". Vi prata mest bara allmänt, så om jag har några frågor ska jag maila dom. Fick en rundtur av Allison av huset. Shit va stort det är!!!
Längtar som bara sjutton tills jag får se det på riktigt. David, min värdpappa, är en riktigt skojare! Han säger alltid att man måste skratta åt hans skämt, och om jag inte gör de så kommer jag göra det dom andra fem gångerna han säger skämtet, haha!! Måste bara säga hur kass min engelska var igår.. Blir arg på mig själv!!!

Får se när vi pratar nästa gång. Dröjer nog inte allt för länge :) Efter samtalet kollade jag på Something Borrowed igår. Gryyyyyyyyym film!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback