i wish nothing but the best for you

Godkväll på er!
Den här helgen har varit väldigt rolig. Har gjort mycket som inte var planerat och då brukar det ju nästan alltid bli som roligast! Började i fredags med att jag tog en tur och hälsa på Ville. Vi åkte ut på hjälmaren och fiska och chilla lite. Såg tre bävrar!!!! Jag har aldirg sett någon i hela mitt liv. Såklart fick jag fisk också.. haha

I lördags så hade vi match och innan signalen sa jag att det känns som det kommer rulla in mål idag, och det gjorde det. Vi vann med 8-1!! Så jäkla grymma vi är :)
På kvällen åkte jag in till Amanda för att joina henne på en privatfest i strängnäs. Det var helt okej skratta sönder åt Henke haha :D

Idag så vakna vi upp och Amanda skulle till Emma för dom skulle shoppa. Då ville Henke följa med och sen så gjorde jag det också! :D Hitta en snyggt hösttröja :D

Men nu ska jag snart sova, ska bli så skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback