hoffmaestro & timbuktu

Tjenare!!
Jag har haft en grym helg ska ni veta. Den började i fredags med att åka på bio med Kicki och se Bridesmaids. Shit vad jag garva!!! Den var i klass med baksmällan. Skrattade så mycket att jag vek mig av garv i en scen hahah.
Sen när vi var på väg hem så lyssna vi på the voice. Varje gång vi åker upp så blir vi alltid taggade på att gå ut och vi sa att vi måste gå ut någon gång efter vi varit på bio innan jag åker. En kvart efter så bestämmde vi oss för att dra ut!
Halv ett var vi framme vid UB och det var riktigt roligt faktiskt!! :D

På lördagen så åkte jag, Amanda, Henke och Johanna upp till Skeppsholmen för att kolla på Timbuktu och Hoffmaestro.
Först så åt vi på Jensen Böfhouse. Det var riktigt smarrigt att äta tre rätters. Och efterrätten var så grymt god!! Ska nog gå förbi och äta den nästa gång jag är uppe i Stockholm :p
Vi var uppe vid sju ungefär tror jag och Timbuktu kom inte igång förrän halv nio. Bra drag var det, men ännu bättre blev det när Hoffan klev på scen!!!! Kunde iofs bara några få låtar men det var grymt att vara på sin första koncert :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback