don't know

Hej på er!
Tänkte att jag kanske ska berätta den senaste nyheten som fick mig besviken, ledsen och massa mer.
I tisdags så ringde min värdmamma och berätta att dom har haft lite problem och att det kanske kommer bli så att dom inte behöver ha någon au pair.. Självklart börjar jag gråta i telefonen eftersom man har ju liksom förberett sig på att åka till dom och det dyker upp så många frågor i sitt huvud om vad händer nu?
Det är inte bestämt ännu, men hon ska höra av sig inom några dagar om jag måste börja leta efter en ny familj..
Så tråkigt eftersom jag gillar den här familjen. Plus att jag köpt höstskor och jacka för att jag ska till ett klimat som liknar vårat i Sverige, kanske inte är such a big deal, men så mkt har jag börjat förbereda.

Men nu vet ni och jag skriver när jag vet mer!!

Kommentarer
» rebecca

Lisa jag håller verkligen tummarna för dig!! <3

2011-08-19 10:32:38
» Carro

stackare :( måste vara jobbigt när man hittat familj och nästan ska åka och sen börja om ! men blir de så kommer de säkert bli jättebra ändå (:

2011-08-19 16:58:18
URL: http://carroaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback