with every breath I take

Tjenare Mannen!
Nu har jag jobbat i tre dagar och det känns super skönt att jag kommer få lite mer i lön än vad jag tänkt mig.
Jag har ungefär 1000 kronor kvar till alanya resan, sen har jag alla fick pengar. Så det är skönt. Bara 34 dagar kvar!
Kommer bli så sjukt nice alltså. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Varit på Åkers Thaimat idag och käkat för första gången när dom har nyöppnat på kiosken i Åker. Det var så fint och fräsch! Satt och sola ett tag också, men klockan var halv tre och då tar den intebså bra tycker jag, plus att det blåste.

Har nyss kollat på Scary Movie 2 hahaha! Den är så weird att man skrattar sönder. Ska kolla på någon mer film. Vet inte vilken, så kom gärna med förslag! Ska bara ta det lugnt för en gång skull....True that?


ha en trevlig kväll

Kommentarer
» Alice

Jag satsar också på att komma iväg som au pair till USA i september :) Och en annan sak som vi har gemensamt är en Alanya resa om ungefär 30 dagar. Lycka till med att hitta en familj och hoppas du får de kul i Alanya! :)

2011-04-19 21:23:15
URL: http://alicejensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback