"vad är det värsta du varit med om?"

Tjenare mannen!
Idag så vaknade jag lite innan tio och sedan la jag mig i solen för att få lite färg. När klockan började närma sig tolv börja jag göra mig i ordning för att åka in och vara barnvakt. Halv ett så hämtade jag killen (vet inte om jag får skriva namnen) på skolan och sen gick vi hem för att äta mellis. Då fick jag frågan vad det värsta jag varit med om var. Jag svarade att det var när jag fick operera mig! Sen lekte vi med legogubbar, gick till stora lekparken, skratta, byggde bokhus :D. Det är så roligt när man gör saker och dom tycker det är kul!
När jag sa hejdå så sa dom att nästa gång vi ses så skulle vi spela fotboll :D låter super bra tycker jag :D

Kommentarer
» Natalie

Hej, jag ser att du ska planerar att åka som Au Pair i september. Kul! Jag planerar att åka i slutet av augusti :)

2011-04-20 08:41:14
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/
» Alice

Sv: Okej :/ hoppas de går bättre nudå :) Men vad sa du i din video? :o vi åker den 22 :) sj? :)

2011-04-20 12:30:39
URL: http://alicejensen.blogg.se/
» Natalie

Svar: Ja vem vet, vi kanske kommer bo nära varandra! Det verkar ibland som att det kan gå lite segt med CC. Fast jag är ju med i SI och för mig har det inte heller hänt något på snart tre veckor. Men det är nog för att många familjer är sent ute, så det flyter kanske på bättre längre fram både med SI och CC :)

2011-04-20 14:59:54
URL: http://natalieintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback