somethings are tough

Godkväll på er!
Idag så har jag jobbat på Järna Trä. Dom har bytt inredning på allt på färgavdelning så nu skulle alla etiketter upp. Och jag kan inte säga hur många gånger jag höll på att säga för många fula ord när inte listerna till etiketterna ville fastna på hyllorna!! Usch va irriterad jag blev och sen kom antingen Kerstin eller Katta och klarade det på en gång.
Men jag blev klar med alcros etiketter, har alla andra kvar nu och det ska jag göra imorgon.

På lunchen åt jag upp rätt fort sen så satte jag mig ute i det fina vädret och sola. Blev lite röd och det känns underbart att man får lite färg! :) Dagen gick väldigt fort och när jag kom hem gjorde jag lite på svenska uppstatsen.
Nu väntar jag på big brother, sen ska jag äntligen få sova :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback