sista helgen i Hamptons

Hej på er!

Nu ligger jag nog antagligen i sängen i Hamptons för sista gången. Det känns konstigt, men ändå bra. Och handbaggae väskan är full, och sen en hel stor Steve Madden kasse är full.. Hur ska jag kunna komma hem? Idag blir det att provpacka lite när jag kommer tillbaka till stan. För jag har noll koll..

Iaf, i helgen kom Lina till mig. Så i söndags åkte vi till Stranden när hon kom. Efter ett tag blev det molnligt så vi bestämde oss för att åka till outletsen. Kände att jag inte behövde något speciellt, men när man fick 100 dollar extra i lön så är man tvungen att fira.

När vi väl kom dit så var kön enda ut till vägen.. Men vi lyckades hitta parkering relativt snabbt. Jag köpte en tröja från Calvin Klein, Hudsaker från Clinique och foundation och så köpte jag en klänning från Nike.

På kvällen blev det lite Frozen strawberry Margarita. Himla gott var det. Sen åt vi Mexikanskt, jag orka inte alls mycket. Dom snåla inte med maten så att säga.

I måndaqs så sprang vi 8km!! och jag sprang hela vägen. Så jag kan ju om jag vill. Stranden väntade igen. Molnigt var det, och självklart bränner jag mig lite. Vi åkte sen hem och bara chilla och jag packa lite grann. Det var nog bästa helgen här ute, den och när mina kompisar var här!! :D

Nu ska jag gå ner och äta gröt!!
Kram
en svettig Lina efter springturen :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback