sephora

Godmorgon.
Ja igår så blev det en tur ner till Times Square för att kolla läget. Men jag satt inte alls på någon röd trapp.. Nej jag handla smink för 125 dollar på Sephora istället. Och det var inte ens det sminket jag skulle ha från början. En som jobba där sminkade mig totalt och det sluta med att jag köpte nästan allt han använde... Men fint är det i alla fall. Plus att jag fick avskedspresent till Madeleine köpt. Nu är det bara Declan kvar. Två lite tunnare stickade tröjor fick också följa med från F21.

Och idag har jag drömt så konstigt.. Att alla hatade att jag kom hem. Skrek på mig och grejer... Usch...

Idag var det också begravning för min Farmor.. Såg en bild Emma la upp och då kom det någon tår. Känns jobbigt att inte vara hemma.

KRAM FAMILJEN! <3

Kommentarer
» Amanda

Kram till dig med! Jag vet vad jag vill att du ska köpa nu! ;) kan vi skypa i helgen? Puss

Svar: Jaså? Vad är det då?Ja visst kan vi det? Kan ni imorgon vid tre tiden, eran tid? Puss
Lisa Gustavsson

2012-09-07 15:14:23
URL: http://amandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback