roller jamming!

Hallå där!

Ännu en super helg har passerat! Men nu är det inte många kvar så det är bäst att passa på medan man kan.
Igår så checkade jag av en sak på min lista, att se High Line Park. Det var himla fint däruppe. Sedan gick jag mot Bleecker St för att gå till Book Marc för att köpa ett Iphone skal. När jag väl kommer dit är det en jättemysig marknad där, så jag kikade runt lite. Vid två så började jag jobba. Fixade Declans lego och sen kändes det som jag var klar. Slutade vid sex!

Nästan alla svenska tjejer senare på kvällen till Staten Island för att åka på roller blades med fyra hjul. Så himla kul var det och jag vet inte hur många gånger jag skrek för jag trodde jag skulle slå på rumpan. Men jag ramla aldrig men jag behövde stödja mig med handen på golvet en gång. Kom hem vid två tiden och jag somna på en gång! SKÖNT!!!

Idag, söndag, så möttes vi i parken för att chilla. Röd blev jag i ansiktet, jippi!! haha.. Men när jag skulle hem var det kris.. Var verkligen tvungen att gå på toa asap!! Så efter några försök att resa sig så gick jag iväg mot suben. Kliver på C tåget men till min förvåning går det express....Så jag fick åka ända till 125e gatan och sen byta tåg... USch vilken pärs!!!!

Nu ligger jag och kollar på 90210!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback