Provpackat

Hej på er!

Ja nu är jag äntligen tillbaka i New York! Himla härligt faktiskt.
Kvällen vi kom tillbaka så tog jag upp en resväska för att provpacka lite. Jag har ju ingen aning om hur mycket saker jag har. Men efter att ha packat i en väska fullt med saker så tror jag att jag kommer få hem allt. Jag passade även på att rensa lite. För det är massa som jag inte använder.

Igår kväll mötte jag upp Anna och Nicole för en pw. Vi träffades dagen innan av en slump när jag sitter i lobbyn och pratar med Robert. Men vad jag saknat mina Upper West Sideare. Himla härligt att få va med dom igen.

Idag vakna jag upp och mådde lite halvt dåligt.. Nu mår jag bättre. Men vi får väl se hur det blir under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback