Lisa G är 20 år

Hallå där!!
 
Igår så fick även jag bli 20 år. Jag vill passa på att tacka för alla gratulationer. 
Jag har ju fått mitt rum målat nu hemma i födelsedagspresent- tackar för det. Och resterande kommer ge något när jag kommer hem. För jag har inte plats att ta hem något mer härifrån. Så det känns onödigt att dom ska skicka hit saker. 
 
Av värdfamiljen fick jag fruktbuktten jag visade och pengar. Så dagen spenderas till att shoppa. 
Det blev en klocka från Micheal Kors, mysbyxor från VS, stickad tröja från Zara och lite bas toppar.
 
På kvällen åkte jag till Lina och Esmerala för lite chillhäng. Alla vi var väldigt trötta. Men det var ändå så trevligt! 
 
Om 2 timmar ska jag ut och gå med Sophia och Anna tror jag. Om planen inte ändrats. 
BTW, växlade in mina mynt idag 99,10 dollar hade jag samlat ihop. Bra jobbat Lisa!! :D






Kommentarer
» clara

Grattis i efterskott! :))

2012-09-13 21:15:35
URL: http://mittlivsomjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback